3 minúty

Brat: Ty choď prvá!
Sestra: Nie, ty choď prvý!
Brat: Ako môžem ja ísť prvý, keď si predo mnou, šak nezmestím sa a dokonca mi blokuješ cestu!
Sestra: Bla, bla, bla, furt pičoviny hovoríš! Tak vždy budeš? Šak sa posuniem. Daah.
Brat: Dobre, mne je to jedno, ale mne budú dávať celý svet na dlaniach. Ja budem ten silnejší a ty budeš iba taky kokotko malý, nevyvinutý.
Sestra: Šak ti dávam prednosť, lebo minule keď som ťa predbehla tak si bol celý urazený, že čo si namýšľam, že nie som ani taká rýchla, aj čo ja viem čo si tam ešte pičoval tým malým vajíčkam, ktoré sme išli oplodniť.
Brat: Ty si vlastne celá vyplašená, lebo nevieš ako tam bude, lebo tu ti bolo dobre a tak. A tam môže byť kadeako, šak sme aj počuli nejaké čudné zvuky zvonku, hlavne autom keď sme sa vozili, lebo tam otec púšťal tie pičoviny z rádia, tie sračky americké či aké. No proste sračky.
Sestra: Ako ktoré, niektoré boli celkom chill. A nebojím sa! Ty sa bojíš ísť prvý, lebo to znamená, že budeš musieť byť bezo mňa niekoľko minút a nezvládneš to, budeš revať jak malé decko.
Brat: No počkaj, uvidíš pre toto jedného dňa! Ok, pôjdem ja. Ale vieš, že to znamená aj to, že sa prvý najem a ty budeš dlhšie hladná?
Sestra: Piči! A otec ťa bude mať skôr v rukách ako mňa?
Brat: Presne tak. A mamu to bude asi sto krát viacej bolieť, lebo sa budeme točiť ako idioti kým sa ja dostanem prvý z tejto piči. S prepáčením mama Adela, bolo to veľmi vulgárne odo mňa.
Sestra: Bolo. A to fest. Dobre, že nám nerozumejú, máme čas poriadne sa vypičovať a potom sa budeme musieť tváriť, že ničomu nerozumieme, že sú to pre nás nové slová bla bla bla blaaa, že svet je super a vlastne sami vieme aký je biedny. Ja neviem načo nám toto vôbec bolo, proste. Kde si? Počuješ?! Boha, už revem… A to ani sekunda neprešla…
Brat: A vraj ja budem revať ako malé decko… Ha! Počkám si tu ešte, také dobré… Čo ja viem… Tri minúty? To bude akurát… Vraj je tri magické číslo… Čo ja viem, možno je.

Autor: Aranea

Kovačica. .. .po dvadsiatich rokoch V

01.09.2024

Deň vystúpenia je akýsi iný. Od rána si akýsi rozrušený. Pozývaš ešte nejakých známych. Nech prídu. Nech ťa vidia. Nech teba a tvojich kamarátov podporia. Dnes je to iné. Nehrám ja, ale účastníci dielní pod vedením svojich lektorov. Celý týždeň sa na to teším. Ale aj mám trošku obavy. Športovci vám potvrdia, že sedieť v hľadisku, keď hrajú vaši blízki, [...]

SOBOTA – milá moja rodina, . . .

27.08.2024

Tento blog píšem počas cesty z domova (dolnej zeme) domov (horná zem). Je mi za mojou dolnozemskou rodinou smutno. Napriek tomu som aktuálne neopísateľne vďačná, že vás mám. Ani neviem ako celý tento neuveriteľný týždeň ubehol. Aj preto celý týždeň nespíme – 24 hodín denne s vami je málo. Jeden týždeň ročne s vami je málo. Jeden život s vami je málo. Od [...]

PIATOK – deň v polovičnom snívaní

24.08.2024

Predposledný deň semináru začína s obrovským spánkovým deficitom. Včera sme mali koncert, a keď sme zbalili techniku a vyložili ju hore, začali sme filozofovať. Spať sme išli až o štvrtej ráno (spánok na seminári je veľkým hriechom, lepšie dospávať doma). Ale ja som sľúbila filmovej dielni, že im dnes pomôžem s natáčaním filmu. Aj to je čarovné na tomto [...]

Gruzínsko, voľby, Európa, EÚ, Ukrajina

V Gruzínsku po sčítaní 70 percent okrskov vedie vládnuca strana. Exit poll naznačil víťazstvo opozície

26.10.2024 18:36, aktualizované: 20:15

Exit poll naznačil víťazstvo prozápadných strán.

únos

Tragédia v Mexiku: Pri nehode autobusu zomrelo najmenej 24 ľudí

26.10.2024 18:21

Pri nehode autobusu v centrálnom Mexiku zahynulo najmenej 24 ľudí a ďalších päť ľudí bolo zranených.

Policajný potápač

Dráma na Dunaji: Polícia vytiahla muža, ktorý skočil do rieky. Napriek snahe sa ho nepodarilo oživiť

26.10.2024 17:45, aktualizované: 18:29

Polícia prehľadávala nábrežie a hladinu rieky, záchranným zložkám sa osobu podarilo vytiahnuť z vody a začali ju oživovať.

Beyoncé

Speváčka Beyoncé v kampani podporila Harrisovú. Trump sľúbil rekordnú deportáciu migrantov

26.10.2024 17:09

Nie som tu ako celebrita, nie som tu ako politik. Som tu ako matka, povedala Beyoncé.

Píšeš? Píšem!

Celý svet hrá divadlo! Ale my to robíme dobre a radi :-) #slovacislovakom facebook.com/PisesPisem www.instagram.com/pisespisems…

Štatistiky blogu

Počet článkov: 35
Celková čítanosť: 54411x
Priemerná čítanosť článkov: 1555x

Autor blogu