Založ si blog

Všetko, čo o mne nevieš

Adel. Dnes idem na benefičný koncert s obchodným partnerom. Nechceš ísť?

Nikdy si ma nepozval na pracovné akcie. Vlastne si ma nepozval asi nikde. Takže predpokladám že ma tam chceš len ako svoj šperk.

To vôbec nie je pravda Adelka. Vieš že ja ťa ľúbim a chcel by som s tebou tráviť viac času.

No jo… takéto sladké rečičky si nechaj na Vianoce.

Ale no ták, ako sa to správaš ku svojmu otcovi? Nemyslíš že to už trochu preháňaš.

Keď myslíš… V každom prípade dnes je rodičovské.

No a? Na tie vždy chodí mama, nie?

Áno, ale dnes naňho asi nepôjde keďže je do zajtra u babky.

To až do zajtra? Myslel som že príde dnes…. no tak pôjde nabudúce.

Lenže tam musí ísť niekto dnes.

Tak choď ty.

Oci… volá sa to ZRPŠ. To je skratka pre združenie rodičov a priateľov školy. Nieje tam nikde slovo žiakov, alebo študentov…

Tak tam nepôjde nikto, to je taký problém?

Moja triedna mi hovorila že ak neprídete dnes, tak je dosť možné že ma vyhodia.

Prosím?! A to mi hovoríš len tak? Prečo ťa chcú vyhodiť? Čo si spravila?

Nič, len som zlomila mop.

Mop? Načo si používala mop? A ako sa dá zlomiť?

Krv ide dole ťažko…

Aká krv? Prečo si ty umývala krv?

Krv mojej debilnej spolužiačky. Škerila sa na mňa s tým debilným výrazom. Tak som jej ho trochu upravila nech aspoň má prečo sa tváriť tak kokotne.

A ako si prosím ťa toto predstavuješ? Mlátiť spolužiačky. Čo sme zvieratá?

A vieš ty vôbec prečo som ju udrela? Nevieš. Nevieš o mne takmer nič. Pretože nepoznáš nič iné ako prácu. Ani ťa nezaujíma čo robíme s mamou. Nezaujíma ťa že ma v škole bežne šikanujú. Nikdy si sa nás nespýtal čo sme celý deň robili alebo ako sme sa mali. Ani len netušíš kto vlastne som. A ja zas netuším kto si ty. – pomaly stíšila hlas a sklonila hlavu. Jej otec len bez slova zobral kabát a vo dverách povedal.

Jeden správny kop na solar plexus… veľa bolesti, málo krvi.

Autor: Jakub

PIATOK – sme prepojení

03.09.2023

Predposledný deň semináru. Všetci sú unavení ale štastní. Už sme sa dohodli, že budeme začínať o hodinu neskôr (aj keď všetci prídu o dve hodiny neskôr). Ráno po raňajkách začíname spoločným kávičkovaním a potom sa presunieme do dielní kde všetci dokončujú svoje projekty. Zajtra to už zostane len na štyroch dielňach. My ostatní sa konečne vyspíme, potom [...]

ŠTVRTOK – prežívame vďaka kofeínu

26.08.2023

Dnes si už uvedomujem, že pomaly, ale isto končíme. Hudobná dielňa mala koncert. Nechcela som, aby tento deň prišiel. Viem, že ak príde ten deň, keď budú prezentovať aj ostatné dielne, príde koniec semináru. Dnešný deň bol nádherný. Bol plný hudby a zábavy. Zajtra sa bude prezentovať dielna detského divadla, dielňa pouličného divadla a happeningu sa spojila s dielňou [...]

STREDA – Ona nenávidí kohúta

25.08.2023

Ani sa to nezdá, a sme v polovici semináru. Je to neuveriteľné ako sa za tie tri dni dokážu vytvoriť nové priateľstvá, ktoré (podľa mojich skúseností) vydržia celý život. A budúci rok budeme spomínať ako sme sa spoznali, čo všetko sme spolu prežili, ako sme vedľa seba spali na žinenkách, hrali bedminton o tretej ráno, spievali hymnu semináru, nevedeli sa zobudiť a [...]

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

novela Trestného zákona, parlament

Poslanci majú v roku 2024 zarábať vyše 6600 eur. K platu patria ešte paušálne náhrady

26.04.2024 17:17

Plat poslanca určuje zákon o platových pomeroch niektorých ústavných činiteľov SR.

Píšeš? Píšem!

Celý svet hrá divadlo! Ale my to robíme dobre a radi :-) #slovacislovakom facebook.com/PisesPisem www.instagram.com/pisespisems…

Štatistiky blogu

Počet článkov: 23
Celková čítanosť: 36943x
Priemerná čítanosť článkov: 1606x

Autor blogu