Založ si blog

UTOROK – Vrátila som sa k rodine

Síce sme tu len dva a pol dňa, už mám pocit, že sme rodina. Je zaujímavé, že ľudia, ktorí sa nikdy nevideli, za dva dni majú pocit, že sa poznajú celý život. A to je čaro tohto semináru. Z cudzincov sa stávajú priatelia na celý život. Je to čarovné a zvláštne zároveň.
Rozmýšľala som, prečo to tak je. Prišla som na niekoľko záverov: Možno je to tým, že sa všetci úšastníci sprchujeme v dvoch sprchách. To človeka zblíži naozaj veľmi. Hlavne v mojom prípade. Človek, ktorý je zvyknutý sa sprchovať aj štyridsaťpäť minút si veľmi ťažko tento rituál skráti na päť, maximálne desať minút.
Máme zubné kefky v spoločnej šáločke na jednom z dvoch umývadiel pri telocvični. Keďže sú aj naše baktérie v jednej šáločke, tak sme nejak zvláštne prepojení. A ja každý deň len dúfam, že si nikto nezamenil kefku a omylom nepoužil moju.
Všetci účastníci spíme v telocvični teraz už na matracoch. Pekne v radoch vedľa seba. Možno aj tu je problém, prečo sme potom na druhý deň unavení. Lebo sa celú noc rozprávame. Je to ako keď sa po dlhom čase stretnete s priateľmi, s ktorými ste sa roky nevideli. A teraz si jednoducho musíme povedať všetko čo sa stalo, aj nestalo. Tieto večery milujem. Je to ako nájsť svoju stratenú časť duše pri ktorej ste ani nedúfali, že ju stretnete. Aj keď v tomto prípade je to viac duší.
Téma tohtoročného semináru je návrat. Aj ja som zistila, že som sa vrátila k mojej rodine. Aj keď nie pokrvnej, ale dušou sme rovnako zbláznení do umenia.

PIATOK – sme prepojení

03.09.2023

Predposledný deň semináru. Všetci sú unavení ale štastní. Už sme sa dohodli, že budeme začínať o hodinu neskôr (aj keď všetci prídu o dve hodiny neskôr). Ráno po raňajkách začíname spoločným kávičkovaním a potom sa presunieme do dielní kde všetci dokončujú svoje projekty. Zajtra to už zostane len na štyroch dielňach. My ostatní sa konečne vyspíme, potom [...]

ŠTVRTOK – prežívame vďaka kofeínu

26.08.2023

Dnes si už uvedomujem, že pomaly, ale isto končíme. Hudobná dielňa mala koncert. Nechcela som, aby tento deň prišiel. Viem, že ak príde ten deň, keď budú prezentovať aj ostatné dielne, príde koniec semináru. Dnešný deň bol nádherný. Bol plný hudby a zábavy. Zajtra sa bude prezentovať dielna detského divadla, dielňa pouličného divadla a happeningu sa spojila s dielňou [...]

STREDA – Ona nenávidí kohúta

25.08.2023

Ani sa to nezdá, a sme v polovici semináru. Je to neuveriteľné ako sa za tie tri dni dokážu vytvoriť nové priateľstvá, ktoré (podľa mojich skúseností) vydržia celý život. A budúci rok budeme spomínať ako sme sa spoznali, čo všetko sme spolu prežili, ako sme vedľa seba spali na žinenkách, hrali bedminton o tretej ráno, spievali hymnu semináru, nevedeli sa zobudiť a [...]

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

chrípka. pacient, lekár, prehliadka

V Bratislavskom kraji sa počas tohto roka vyskytol čierny kašeľ v 50 prípadoch

18.04.2024 19:25

Najvyššia vekovo-špecifická chorobnosť bola zistená vo vekovej skupine 15- až 19-ročných osôb.

Fico, Šefčovič

Fico: Vláda na post eurokomisára za SR opäť navrhne Šefčoviča

18.04.2024 18:30

Uviedol to predseda vlády po skončení mimoriadneho dvojdňového summitu EÚ v Bruseli.

zelenskyj

Rusom chcel pomôcť s atentátom na Zelenského, zbieral informácie o letisku Rzeszów

18.04.2024 18:23

Zelenskyj poľské letisko používa pri cestách do zahraničia, pretože vzdušný priestor Ukrajiny je od začiatku ruskej invázie uzavretý.

Píšeš? Píšem!

Celý svet hrá divadlo! Ale my to robíme dobre a radi :-) #slovacislovakom facebook.com/PisesPisem www.instagram.com/pisespisems…

Štatistiky blogu

Počet článkov: 23
Celková čítanosť: 36652x
Priemerná čítanosť článkov: 1594x

Autor blogu